Klachten – Tandartspraktijk Vermaas – Zevenaar

Voor onze patiënten

Om gezondheidsreden is tandarts Vermaas helaas genoodzaakt zijn praktijk -werkzaamheden te beëindigen. Zoals een aantal van u mogelijk al weet ben ik tijdens mijn vakantie op 19 oktober getroffen door een acuut hartprobleem, waarvan herstel en revalidatie lange tijd in beslag zullen nemen. Op een ander moment dan verwacht, maar vooral op andere wijze dan voorzien nemen Marijke en ik, na bijna 39 jaar afscheid van onze patiënten en de praktijk. We zijn blij dat we per 1 december 2020 de patiëntenzorg kunnen overdragen aan mijn collega’s Brinkhuis en Derks die, in samenwerking met onze trouwe mondhygiënisten Nienke van Straten en Margit Jansen, de praktijk in onze geest zullen voortzetten. “Brinkhuis Derks tandartsen” is sinds acht jaar gevestigd op de Vondellaan 180 te Zevenaar. Marijke en ik danken u voor het gestelde vertrouwen en prettige contacten de afgelopen jaren. ROB VERMAAS, tandarts. PRAKTISCHE MEDEDELINGEN: Telefoonnummer: Locatie Wilhelminalaan 2 (afspraken controle) 0316-528584 Locatie Vondellaan 180 0316-523570 Email: info@bdtandartsen.nl Website: www.tandartsvermaas.nl www.bdtandartsen.nl Behandel locatie: Op dit moment wordt de locatie op de Vondellaan 180 uitgebreid. Tijdens deze verbouwing zal zowel op de Wilhelminalaan als op de Vondellaan behandeld worden. Controle- en mondhygiëne afspraken vinden voorlopig nog plaats op de Wilhelminalaan. Patiënten voor wie een afspraak de afgelopen periode is geannuleerd, zullen door Brinkhuis Derks Tandartsen worden benaderd voor een nieuwe afspraak. Afgegeven bank- incasso machtigingen aan “tandarts Vermaas”komen per 01-12-2020 te vervallen

Bezoek onze locatie

Wilhelminalaan2
6901DB Zevenaar

Neem contact op

Tel:0316-528584

Stuur ons een e-mail

praktijk@tandartsvermaas.nl

Klachten

Uw mening telt

Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren.  Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!

Klacht?

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. U kunt dan een schriftelijke klacht indienen bij uw tandarts. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en uw tandarts genoeg zijn. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Geschil?

Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is en mag indien de klacht gegrond is, een schadevergoeding toekennen tot maximaal vijfentwintigduizend euro.

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de de website van www.allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.